''Ήταν όλοι τους παιδιά μου'' ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 12 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Χρήστος Δοξαράς
03/01/2018
Μαίρη Χρονοπούλου: Οι θεατρίνοι δεν έχουν ευαισθησίες, θα έρθουν στην κηδεία γιατί… ”Βίντεο”
04/01/2018
Όλα

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Άρθουρ Μίλλερ

ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Σκηνοθεσία Γιάννης Μόσχος

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 12 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Έως τις 14 Ιανουαρίου 2018

 

 

Μετά το θρίαμβο της προηγούμενης χρονιάς και την τεράστια επιτυχία που ακολούθησε και φέτος,  το αριστουργηματικό έργο του Άρθουρ Μίλλερ, «Ήταν Όλοι τους παιδιά μου», σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου, ολοκληρώνει τις παραστάσεις του, την Κυριακή 14 Ιανουαρίου, όπως ακριβώς ήταν προγραμματισμένο, από την αρχή της σεζόν.

Από τον Φεβρουάριο 2018, στο θέατρο Εμπορικόν, θα ξεκινήσει η νέα παραγωγή «Skylight» του David Hare, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη.

Πολλές φορές χαρακτηρίζουμε με ευκολία ένα έργο ως αριστούργημα, με αποτέλεσμα η λέξη, να έχει χάσει το νόημά της. Να όμως που στην περίπτωση του έργου του Μίλλερ, η λέξη αποκτά και πάλι νόημα. Γιατί το Ήταν όλοι τους παιδιά μου είναι πράγματι ένα από τα αριστουργήματα της θεατρικής γραφής του 20ού αιώνα. Μια σύγχρονη τραγωδία που έχει  επίκεντρό της μια οικογένεια στη μεταπολεμική Αμερική. Μια οικογένεια που προάσπισε τον μικρόκοσμό της εις βάρος του κοινού καλού και ένας κοινωνικός περίγυρος που αποδέχεται πως αυτός είναι ο κανόνας της ζωής.

Μυστικά και ψέματα μιας οικογένειας. Ένα παρελθόν που απειλεί το παρόν της και βέβαια, όταν ανασυρθεί η αλήθεια στο φως, είναι πολύ αργά για όλους. Ο Μίλλερ μας φέρνει όλους αντιμέτωπους με μια σειρά ερωτημάτων, μέσα από την ιστορία μιας οικογένειας και μας κάνει να αναρωτηθούμε για ζητήματα που σήμερα μας απασχολούν και πάλι όσο ποτέ. Ποια η ατομική μας ευθύνη; Ποια η κοινωνική; Πού αρχίζει και πού τελειώνει το ιδιωτικό και δημόσιο συμφέρον; Δικαιούμαστε εν ονόματι της προστασίας των δικών μας ανθρώπων να παραγνωρίζουμε το συμφέρον του συνόλου; Ο Μίλλερ θέτει τα ερωτηματα με ένα θαυμαστό τρόπο, χωρίς ίχνος διδακτισμού, μέσα από ένα συναρπαστικό και βαθιά συγκινητικό έργο.  

 

Κριτικές για την παράσταση :

Ο Γιάννης Μόσχος βρήκε τα κλειδιά και ξεκλείδωσε  με άνεση τους κώδικες του κοινωνικού ρεαλισμού και  οδήγησε μια ομάδα ηθοποιών με ισορροπία μέσων σε μια παράσταση με θερμοκρασία, ένταση και συνάμα μέτρο και λιτότητα (Κ. Γεωργουσόπουλος, Τα ΝΕΑ).

Το εμβληματικό έργο δικαιώνεται σε αυτήν την παράσταση-πρότυπο μοντέρνου και σκεπτόμενου αστικού θεάτρου (Ι. Δημάδη, Αθηνόραμα)

Μια παράσταση πλήρης, που μας ξαναχαρίζει ένα από τα πιο σημαντικά έργα της σύγχρονης δραματουργίας, με ευαισθησία και αισθητική. Που εντέλει κάνει τους θεατές να φεύγουν χορτάτοι από αυτό που είδαν, και να κουβαλούν το έργο για πολύ ώρα μετά την έξοδό τους από την παράσταση (Ολγα Σελλά, monopoli.gr)

Ένα κείμενο του 1947, απόλυτα σημερινό και ερμηνείες που σε καθηλώνουν από το πρώτο λεπτό (Κ. Πουλοπούλου, iefimerida.gr).

Η παράσταση «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» ευτύχησε να έχει πολύ καλές ερμηνείες  (Άννυ Κολτσιδοπούλου,  Καθημερινή).

Η ιστορία:

1947: η μεταπολεμική ανάπτυξη έχει αρχίσει. Η οικογένεια Κέλλερ επαυξάνει τα αγαθά που απέκτησε κατασκευάζοντας εξαρτήματα για τα μαχητικά αεροσκάφη. Το εργοστάσιο, που δουλεύουν πατέρας και γιος, κατασκευάζει πια πλυντήρια και χύτρες ταχύτητας και ευημερεί. Δυο σκιές, ωστόσο, σκοτεινιάζουν την εικόνα: ο άλλος γιος, ο Λάρρυ, που δεν γύρισε ποτέ από τον πόλεμο και το σκάνδαλο με τους ελαττωματικούς κυλίνδρους που έφτιαξε τον καιρό του πολέμου το εργοστάσιο του Κελλερ, ενώ η συντριβή 21 αεροσκαφών οδήγησε σε δίκη και καταδίκη του συνεταίρου του σε πολύχρονη φυλάκιση. 

Η άφιξη της Άννυ, κόρης του συνεταίρου και μνηστής του Λάρρυ (αργότερα και του αδελφού του), ανακινεί παλιές ιστορίες, μυστικά και απωθημένες ενοχές με απρόβλεπτες συνέπειες. Η αλήθεια δεν μπορεί να μείνει για πολλή θαμμένη κι η ορμή της, όταν, επιτέλους, αποκαλυφθεί παρασύρει ενόχους και  συμβιβασμένους στην λυτρωτική κάθαρση.  

 

Συντελεστές παράστασης:

Μετάφραση: Δάφνη Οικονόμου

Σκηνοθεσία-Δραματουργική επεξεργασία: Γιάννης Μόσχος  

Σκηνικά-Κοστούμια: Τίνα Τζόκα 

Μουσική-Ήχοι : Άγγελος Τριανταφύλλου

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος 

Κίνηση: Ανθή Θεοφιλίδη 

Βοηθός σκηνοθέτη: Εύη Νάκου 

 

Πρωταγωνιστούν:

Τζο Κέλλερ: Δημήτρης Καταλειφός 

Κέητ Κέλλερ: Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου

Κρις Κέλλερ: Γιώργος Βουρδαμής 

Ανν Ντήβερ: Δανάη Επιθυμιάδη 

Τζωρτζ Ντήβερ: Κώστας Βασαρδάνης 

Δρ. Τζιμ Μπέηλις: Δημήτρης Καραμπέτσης 

Σου Μπέηλις: Ευγενία Αποστόλου 

Φρανκ Λούμπεϊ: Γιώργος Τζαβάρας 

Λύντια Λούμπεϊ: Ιωάννα Πιατά 

Θέατρο Εμπορικόν

Σαρρή 11, Ψυρρή

 

Ημέρες-ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη, Κυριακή 20:00

Πέμπτη, Παρασκευή: 21:00

Σάββατο: 18:00, 21:00

Διάρκεια παράστασης: 135’ (με διάλειμμα)

Εισιτήρια: 15 ευρώ (προπώληση)

citylife
citylife
Το citylife24.gr αποτελείτε από μία ομάδα συντακτών με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επισκεπτών της. Η ομάδα μας αναρτεί κάθε άρθρο που αποτελεί ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Χρησιμοποιώντας αυτή την φόρμα συμφωνείτε με την αποθήκευση και τον χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.