Αγαπημένο Πιάτο | Ο Μεγάλος Τηλεοπτικός Διαγωνισμός Μαγειρικής στην Διεθνή Έκθεση Detrop & Oenos

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΠΕΡΙΟΔΕΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
09/03/2019
ΜΟΝΟΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΦΑΚΙΔΕΣ | LIZIELIZIE
11/03/2019
Όλα

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του τηλεοπτικού διαγωνισμού Μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο» στην Διεθνή Έκθεση Detrop & Oenos στην Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας. 
Σε ένα χώρο 170m2 «στήθηκε» ένα υπερσύγχρονο, (4Κ) πλήρως εξοπλισμένο τηλεοπτικό studio τελευταίας τεχνολογία, για τον Διαγωνισμό Μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο», επανδρωμένο με 14 άτομα τεχνικό και δημοσιογραφικό προσωπικό, κάτι που για πρώτη φορά γίνεται σε εκθεσιακό χώρο, εντυπωσιάζοντας τους πάντες.
Εκεί σε συνεργασία με την «Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας» το «Αγαπημένο Πιάτο» παρουσίασε μοναδικά και πρωτότυπα γαστρονομικά δρώμενα με γνωστούς Chef από όλη την Ελλάδα.
Πάνω από 30 Chef και Αρχιμάγειρες όπως ο Στέλιος Δίγκας, ο Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος, ο Τάσος Τόλης, ο Γιώργος Λορέντζος, ο Νίκος Λιογγάρης και πολλοί άλλοι παρουσίασαν το πιο εντυπωσιακό εξωστρεφές και βιωματικό pairing (πάντρεμα) τόπων, ανθρώπων, ιστοριών, εταιρειών, προϊόντων και πάνω από όλα γεύσεων και συνταγών, σε συνεργασία με δεκάδες εκθέτες της Detrop & Oenos, δημιουργώντας στρατηγικές συνεργασίες και αλληλεπιδράσεις.

Πάνω από 1.500 επισκέπτες, σπουδαστές και επαγγελματίες είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν 20 και πλέον πρωτότυπα MasterClassσύγχρονης Ελληνικής γαστρονομίας που περιλάμβαναν παραδοσιακές τοπικές «πειραγμένες» συνταγές και ιδιαίτερα πιάτα Fusion με την σύγχρονη αντίληψη της Ελληνικής Κουζίνας, καθώς και επίδειξη της τεχνικής Food Illusion αλλά και πρωτότυπους μίνι διαγωνισμούς γαστρονομίας.
Τα social media «πήραν φωτιά» με πάνω από 30.000 συνολική απήχηση και αλληλεπιδράσεις στις δημοσιεύσεις για το συγκεκριμένο event. Η εταιρία παραγωγής του event «Αγαπημένο πιάτο», «ΕΝΑ Channel – Videotex»απέδειξε για μία ακόμα φορά την δυνατότητά της στο digiτal marketing και την δημιουργία branding, επιβεβαιώνοντας την σημασία που έχουν στην σύγχρονη επικοινωνία και προβολή.
Εντυπωσιακή ήταν και η επισκεψιμότητα στο περίπτερο του «Αγαπημένου Πιάτου» τόσο από δημόσιες όσο και από ιδιωτικές σχολές μαγειρικής, όπως το ΙΕΚ ΠΑΣΤΕΡ, το Δημόσιο ΙΕΚ Καβάλας, το Δ. ΙΕΚ Λαγκαδά, το ΙΕΚ Μοναστηρίου, και άλλα.
Τέλος αμέτρητες ήταν και οι δηλώσεις συμμετοχής για τον 3ο κύκλο του μεγάλου διαγωνισμού μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο», ο οποίος θα προβληθεί από 9 μεγάλους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα.

 

Πηγή Ena Channel

citylife
citylife
Το citylife24.gr αποτελείτε από μία ομάδα συντακτών με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επισκεπτών της. Η ομάδα μας αναρτεί κάθε άρθρο που αποτελεί ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Χρησιμοποιώντας αυτή την φόρμα συμφωνείτε με την αποθήκευση και τον χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.