Καβάλα: «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» του Κώστα Σωτηρίου

Έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Τσάκωνας (pics+vids)
05/11/2015
Φόρος 5 λεπτών σε όλα τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ
06/11/2015
Όλα

ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΒΑΛΑΚΟΥ
 
«Σταματία, το γένος Αργυροπούλου»
του Κώστα Σωτηρίου
 
Δευτέρα 9 και Τρίτη 10 Νοεμβρίου στις 21.00
 
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας παρουσιάζει τη Δευτέρα 9 και την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015, στις 9 το βράδυ, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου το έργο του Κώστα Σωτηρίου «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου», σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, μια παραγωγή του θεάτρου του Νέου Κόσμου.
 
Λίγα λόγια για το έργο
Σταματία, το γένος Αργυροπούλου. Γεννημένη στην Αθήνα στα μέσα της δεκαετίας του ’30, κόρη ανώτερου δημοσίου υπαλλήλου, διαπαιδαγωγημένη με τα χρηστά ήδη της εποχής και αρραβωνιασμένη με λοχαγό του Εθνικού Στρατού. Ζει στην αυλή του σπιτιού της, αδυνατώντας να παρακολουθήσει τη ζωή που προχωράει δίπλα της…
Επιμένει πεισματικά να βλέπει τα πάντα μέσα από τα δικά της παραμορφωτικά γυαλιά, καταλήγοντας άλλοτε τραγική κι άλλοτε κωμική φιγούρα, μέσα στα γεγονότα που διαδραματίζονται δίπλα της και αφορούν άμεσα τόσο την ίδια, όσο και τους δικούς της ανθρώπους.
Προσκολλημένη σε αυτό που η ίδια θεωρεί εθνικά, ηθικά και θρησκευτικά σωστό, καταλήγει να έρθει σε ρήξη με το περιβάλλον της και να κάνει την αναδρομή της ζωής της, απομένοντας μόνη.
 
Η Ταυτότητα της Παράστασης
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Σκηνικά-Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Μουσική επιμέλεια: Νέστορας Κοψιδάς
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
 
Ερμηνεύει η ηθοποιός Ελένη Ουζουνίδου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΔHMOTIKΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
KABAΛAΣ (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΑΒΑΛΑΣ)
 
ΦΙΛΙΠΠΟΥ 4, Τ.Κ.652 01–ΤΗΛ. 2510/220876-7, FAX 220878 e-mail: thkavala@otenet.gr
 
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ:
 
«Σταματία, το γένος Αργυροπούλου»
του Κώστα Σωτηρίου
 
Θέατρο ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΒΑΛΑΚΟΥ
 
Δευτέρα 9 και Τρίτη 10 Νομεβρίου 2015 στις 21.00
 
Εισιτήρια: Κανονικό 12 €, Φοιτητικό-Μαθητικό-Ανέργων-Άνω των 65 ετών 10 €
 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.
 
Η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, 11.00 – 14.00 και 18.00 – 20.00, στο Κέντρο Πληροφόρησης Επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρ. ΕΟΤ) στην κεντρική πλατεία Καβάλας (τηλ. ταμείου 2510 620 566).
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας
Συνοπτικές κριτικές για την παράσταση
Ματίνα Καλτάκη, LIFO
Ένας μονόλογος που αξίζει
Η Ελένη Ουζουνίδου σε έναν συγκλονιστικό μονόλογο που διατρέχει την ιστορία της μεταπολιτευτικής Ελλάδας.
 
Μάνια Ζούση, artplay.gr
Η Λένα που “κεντάει”
Έναν χειμαρρώδη μονόλογο που διατρέχει όλη την μεταπολεμική Ελλάδα μέσα από την προσωπική και οικογενειακή ιστορία της Σταματίας Αργυροπούλου, «κεντάει» με μαεστρία η Λένα Ουζουνίδου.
 
Γιώργος Βιδάλης, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
(Στήλη: ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΤΙΑ)
Αξιοθέατη γυναίκα παλαιών αρχών
Μια καλοστεκούμενη μοναχική γυναίκα αλλοτινών καιρών, φευγάτη και δονκιχοτική για τα σημερινά δεδομένα, ξεδιπλώνει το νήμα του ταλαίπωρου βίου της από τα νεανικά της χρόνια μεταπολεμικά το ’50 έως τα «φθινοπωρινά» της στα τέλη του ’80.
 
Γρηγόρης Ιωαννίδης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ
Αμετανόητη δεξιά, αλλά αξιολάτρευτη και αθώα
(…) Αυτή η γυναίκα είναι μια μεγάλη στιγμή στην καριέρα της Ελένης Ουζουνίδου. Η Σταματία της, άλλοτε υστερική κι άλλοτε επιθετική, άλλοτε μειλίχια και ζεστή, διαβαίνει με σταθερό βήμα την ανθρωπιά και την κατανόηση. Οποιος φύγει από το θέατρο κοροϊδεύοντας την, δεν έχει καταλάβει νομίζω ούτε την ηθοποιό ούτε τον αγώνα της. Δεν έχει εννοήσει το δέσιμο του κειμένου με τα υπαινικτικά σχόλια του σκηνοθέτη Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου (ένα κάγκελο που δείχνει στην εσωτερική φυλακή, κάποιο φύσημα αέρα, κι ασφαλώς οι απεγνωσμένες εκδηλώσεις του αδικημένου σώματος). Τα σεμεδάκια της Μαγδαληνής Αυγερινού, που από σκηνικό μετουσιώνονται σε νυφικό και σε στολή καλόγριας είναι, νομίζω, το πυκνότερο σε σημασίες αντικείμενο τον τελευταίο καιρό στο θέατρό μας.
 
Στέλλα Χαραμή, tospirto.net
Είδα: τη «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου
Από τις παραστάσεις που αξίζουν την πολυφορεμένη βινιέτα του «μην χάσετε».
 
Όλγα Σελλά, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σταματία, παράσταση-έκπληξη
(…) Μια συναρπαστική παράσταση, ένα έργο-κοίταγμα στον κοινωνικοπολιτικό μας καθρέφτη.
 
Γιώργος Μητρόπουλος, euronews
Σταματία: Η Ελένη Ουζουνίδου σε έναν καθηλωτικό μονόλογο
Οι γυναικείοι μονόλογοι είναι ένα είδος που ευημερεί τα τελευταία χρόνια στις αθηναϊκές σκηνές, έχοντας αφήσει πίσω τους ως παρακαταθήκη, εξαιρετικές ερμηνείες από ηθοποιούς όλων των ηλικιών. Είναι σίγουρα μία από τις πιο δύσκολες αποστολές για έναν ηθοποιό να είναι μόνος του επί σκηνής, να προσπαθεί να υπερασπιστεί το κείμενο, το συγγραφέα, τις σκηνοθετικές οδηγίες, αλλά πάνω από όλα να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, σε όλη τη διάρκεια της παράστασης.
 
Έφη Μαρίνου, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ
Η παράσταση “Σταματία, το γένος Αργυροπούλου” στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Μέσα από τον παραμορφωτικό φακό του Θεού και της Πατρίδας
Μια γυναίκα, θύμα της ανατροφής της και της φανατικής προσήλωσής της στα χρηστά ήθη, γοήτευσε τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο. Και έδωσε στην Ελένη Ουζουνίδου μια ακόμα ευκαιρία για μεγάλη ερμηνεία.

Χρυσή Κατσαμακίδου
Χρυσή Κατσαμακίδου
Η Χρυσή Κατσαμακίδου ολοκλήρωσε τις σπουδές της (Τομέας πληροφορικής-Δικτύων Η/Υ με ειδικότητα Υποστήριξης συστημάτων Υπολογιστών και στο τομέα Οικονομίας και Διοίκησης με ειδικότητα Υπαλλήλων Διοίκησης) 17 Χρόνια τώρα είναι ραδιοτηλεπτική παράγωγος σε γνωστά Μ. Μ .Ε. της ΑΜΘ. Ταυτόχρονα έχει συνεργασία με Μ. Μ. Ε. των Αθηνών και της Θεσσαλονικης και είναι καλλιτεχνική ανταποκρίτρια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για γνωστό μουσικό περιοδικό με έδρα την Αθήνα. *Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων και θεμάτων που φιλοξενεί ή αναδημοσιευει. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Χρησιμοποιώντας αυτή την φόρμα συμφωνείτε με την αποθήκευση και τον χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.